Հետաքրքիր է՝ ինչպիսի՞ տեսք կունենա աղանդավորական կազմակերպությունների ցանկը, եթե այն կազմվի աստվածաշնչյան ճշմարտություններից շեղման սկզբունքով:
Զավեշտալի է, բայց փաստ՝ Առաքյալների ժամանակներից սկսած «աղանդ» բառը օգտագործվել է քաղաքական, տարածքային, մենաշնորհային և այլ իմաստներով: Հրեա քահանաներն ու փարիսեցիները քրիստոնյաներին անվանում էին «Նազովրեցիների աղանդ», իսկ Պողոս առաքյալի ընտրած ճանապարհը՝ «հերձվածի ճանապարհ»: Մերօրյա աղանդագետ-մասնագետների պակաս այն ժամանակ էլ չէր զգացվում: Ամբողջ հարցը կայանում է նրանում, թե կլինի՞ արդյոք մի Աստծուն սիրող «աղանդագետ», որ կվերցնի Աստվածաշունչը և ըստ Աստծո Խոսքի կսկսի բնորոշել աղանդն ու հերձվածը... Առայժմ միայն իրենց եկեղեցական պատկանելությունը սիրող մարդիկ են դրանով զբաղվում: Հետաքրքիր է՝ ինչպիսի՞ տեսք կունենա աղանդավորական կազմակերպությունների ցանկը, եթե այն կազմվի աստվածաշնչյան ճշմարտություններից շեղման սկզբունքով: Հուսով եմ՝ մի օր, իսկապես, աղանդն ու աղանդավորը կբնորոշվեն ոչ թե «нашизм»-ի, այլ աստվածաբանական սկզբունքների հիման վրա: Իսկ մինչ այդ` քայլենք մեր ընթացքը և օրհնենք մեզ անիծողներին…
Զավեշտալի է, բայց փաստ՝ Առաքյալների ժամանակներից սկսած «աղանդ» բառը օգտագործվել է քաղաքական, տարածքային, մենաշնորհային և այլ իմաստներով: Հրեա քահանաներն ու փարիսեցիները քրիստոնյաներին անվանում էին «Նազովրեցիների աղանդ», իսկ Պողոս առաքյալի ընտրած ճանապարհը՝ «հերձվածի ճանապարհ»: Մերօրյա աղանդագետ-մասնագետների պակաս այն ժամանակ էլ չէր զգացվում: Ամբողջ հարցը կայանում է նրանում, թե կլինի՞ արդյոք մի Աստծուն սիրող «աղանդագետ», որ կվերցնի Աստվածաշունչը և ըստ Աստծո Խոսքի կսկսի բնորոշել աղանդն ու հերձվածը... Առայժմ միայն իրենց եկեղեցական պատկանելությունը սիրող մարդիկ են դրանով զբաղվում: Հետաքրքիր է՝ ինչպիսի՞ տեսք կունենա աղանդավորական կազմակերպությունների ցանկը, եթե այն կազմվի աստվածաշնչյան ճշմարտություններից շեղման սկզբունքով: Հուսով եմ՝ մի օր, իսկապես, աղանդն ու աղանդավորը կբնորոշվեն ոչ թե «нашизм»-ի, այլ աստվածաբանական սկզբունքների հիման վրա: Իսկ մինչ այդ` քայլենք մեր ընթացքը և օրհնենք մեզ անիծողներին…
Արման Մանուկյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий